Friday 15 November 2013

Slimming Set SHAKLEE

Assalammualaikum w.b.t http://matcuoi.com

hey waley waley hey waley waley heyyyiiii... (lagu reshmonu) sape ingt sape ingt?
hehehhe..

tajuk???? (op kos shaklee) nak buat ape? saje je nk share...sharing kan caring..caring kan loving..

http://matcuoi.com  good good good...
jum mula....fila nk share pasal slimming set shaklee supaya korang tau kebaikan dia n then korang jatuh kedebubbb cinta kat dia...heeee http://matcuoi.com
tujuan utama tu kene ingat...bukan nk kurus sangat-sangat tau..tapi nak dapatkan berat badan yang unggul...iaitu BMI (body mass index) meh fila ajar cara kira BMI ni..nanti baru korang tau korang di tahap mana..okey ??? (ke x sudi?)- xkisah la...nk share jugak..nak..nak...

ni cara kira..cepat2..ambik kalkulatorrrrr !


anda di mana???

Target kita capai yang normal tu..okey...thats why shaklee wujudkan slimming set and weight gain set...tpi fila nk cite pasal SLIMMING SET..

slimming set Shaklee berbeza sebab kita tawarkan apa yg perlu di ambik berdasarkan bajet pelanggan... dalam Shaklee xde istilah wajib..okey..

ni set2 yg ade...tapi kita leh modified ikut kehendak anda :)
boleh je nk pilih2 ikut keutamaan dan bajet anda :)


set full. leh pilih lagi.


1. LECITHIN-Lecithin adalah sejenis lemak yang menghalang lemak di dalam makanan dengan mengurai serta mengapungkannya di dalam saluran darah. nak hancuskan lemak tu.

2. OMEGA - menstabilkan paras gula dlm darah utk kawal rasa lapar, mengaktifkan hormon leptin yang membakar lemak. jadi, takdela asyik lapar je.

3. ALFAFA -merendahkan kadar kolestrol dalam darah kerana terdapat chemical dan fiber yang melekat kepada kolestrol supaya ia tidak melekat kepada darah..so..senagla nk bawak kolesrol tu keluar dari badan.

4. HERB-LAX-  meransang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang terlekat...so...samalah utk elak sembelit jugaks. then, berupaya mengempiskan perutmu itu...

5. ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN) - membekalkan tenaga yang berterusan dan bertahan selama beberapa jam.. xdelah asik lapar je..then, merangsang regenerasi kulit dan otot..takdelah kendur mengelember lepas berat badan tu turun kan kan...

6. CINCH - diperkaya dengan LEUCINE untuk memelihara otot di saat mengurangkan berat badan dan mengandungi 24 gm protein dalam setiap hidangan untuk beri rasa puas dan kenyang.



* boleh la pilih sekarang...your choice is in you hand...both hand...leg pun boleh...hehe
(gurau je jah)...

sharing is caring is loving... 
http://matcuoi.com fila tgh wat kepala mcmni skrg....muehehe...

bye..assalamualaikum...





No comments:

Post a Comment